Ako nakupovať

Objednávanie

Objednávanie u nás prebieha pomocou zákazníckeho konta, ktoré si zákazník vytvorí na našom e-shope. Keďže podliehame rozvozu tovaru od našich partnerov, môže sa stať, že niektoré výrobky nie sú skladom. V takomto prípade je pri produkte v e-shope uvedené, dostupné do týždňa. V takomto prípade treba do poznámky uviesť tovar, ktorý nie je skladom a chceli by ste ho objednať (pokiaľ bude na skladom u dodávateľa, doručíme vám ho). Na všetky objednávky mrazených výrobkov, ktoré podliehajú rozvozu sa vzťahuje termín uzávierky najneskôr v piatok pred plánovaným rozvozom do 20:00. Pri objednávkach po tomto termíne žiaľ, z logistických dôvodov nášho dodávateľa, nevieme 100% garantovať doručenie. 

Termíny uzávierok objednávok na rok 2021

JANUÁR 12.01.2021 26.01.2021  
FEBRUÁR 09.02.2021 23.02.2021  
MAREC 09.03.2021 22.03.2021  
APRÍL 06.04.2021 20.04.2021  
MÁJ 04.05.2021 18.05.2021  
JÚN 01.06.2021 15.06.2021 29.06.2021
JÚL 13.07.2021 27.07.2021  
AUGUST 10.08.2021 23.08.2021  
SEPTEMBER 07.09.2021 21.09.2021  
OKTÓBER 05.10.2021 19.10.2021  
NOVEMBER 02.11.2021 16.11.2021 30.11.2021
DECEMBER 14.12.2021    

 

Platba

V našom e-shope akceptujeme niekoľko platieb:

1. platbu prevodom na náš bankový účet vedený v Mbank Slovensko: Názov účtu: Mgr. Katarína ZacharováIBAN: SK03 8360 5207 0042 0584 2517

Zákazník musí pri platbe uviesť variabilný symbol – číslo objednávky, ktorá mu je zaslaná spolu s potvrdením o objednávke do jeho e-mailovej schránky. Lehota splatnosti je 7 kalendárnych dní. Platbu treba vykonať až po obdržaní potvrdzujúceho emailu o skompletizovaní objednávky. Ku každej objednávke vám samozrejme vystavíme faktúru, ktorá vám bude odovzdaná pri preberaní tovaru. Naša spoločnosť nie je platcom DPH.
 
2. platba pomocou platobnej brány GoPay: túto možnosť si zvolíte priamo pri potvrdzovaní objednávky v košíku. Odtiaľ budete automaticky presmerovaní na       platobnú bránu, v ktorej vykonáte platbu pomocou svojej bankovej karty
 
3. Od decembra vám ponúkame možnosť platiť aj v hotovosti, teda na dobierku. Na dobierku môžete platiť buď v hotovosti, alebo platobnou kartou pomocou terminálu u nášho kuriéra.
 

Dodanie tovaru

Tovar dodávame troma spôsobmi:
  • Osobným odberom v dohodnutom čase na predajni:
Mlsné labky.sk
Smreková 32, 010 07 Žilina
budova K - profit
 
alebo v extérnom sklade:
 
Mlsné labky.sk
Závodská cesta 42, 010 01 Žilina
  • Vlastnou špedičnou službou – MLSNÝ KURIÉR:
Takýmto spôsobom doručujeme mrazený aj nemrazený tovar. Keďže dodávka nášho mrazeného tovaru je závislá na zásielkach od českého výrobcu, tovar mimo trasy A a B odosielame v piatok raz za dva týždne. V prípade spôsobu doručenia službou mlsný kuriér sa kupujúci zaväzuje uhradiť predávajúcemu aj náklady spojené a balením a dodaním tovaru. Konečná kúpna cena sa teda navyšuje aj o náklady spojené s dopravou. Platba za dopravu sa uhrádza spolu s objednávkou.
 
Orientačné termíny rozvozov na rok 2021
 
JANUÁR 15.01.2021 29.01.2021  
FEBRUÁR 12.02.2021 26.02.2021  
MAREC 12.03.2021 26.03.2021  
APRÍL 09.04.2021 23.04.2021  
MÁJ 07.05.2021 21.05.2021  
JÚN 04.06.2021 18.06.2021  
JÚL 02.07.2021 19.07.2021 30.07.2021 
AUGUST 13.08.2021 26.08.2021  
SEPTEMBER 10.09.2021 24.09.2021  
OKTÓBER 08.10.2021 21.10.2021  
NOVEMBER 05.11.2021 19.11.2021  
DECEMBER 01.12.2021 17.12.2021   
 
  • Slovenskou poštou: 
    • Všetok nemrazený tovar skladom odosielame najneskôr do dvoch dní od pripísania uhradenej čiastky na náš účet. Dodanie do dvoch pracovných dní.
  • Extérnou špedičnou službou:
    • Všetok nemrazený tovar skladom odosielame najneskôr do dvoch dní od pripísania uhradenej čiastky na náš účet. Dodanie na druhý pracovný deň

Keďže máme niekoľko druhov tovarov a niekoľko rozličných skladov a dodávateľov s rozdielnymi logistickými podmienkami, môže sa stať, že objednávka vám príde vo viacerých dodávkach v rozličných termínoch. Všetky objednávky a ich zasielanie však vopred s vami odkonzultujeme a dohodneme všetko tak, aby ste boli čo najspokojnejší. 

Ďalšie informácie

Tovar vám dodáme kompletný podľa lehoty dodania. Odoslaním objednávky sa zaväzujete tovar prevziať a prekontrolovať podľa dodacieho listu. V prípade poškodenia zásielky spíšete s kuriérom zápis o škode. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné neodkladne oznámiť e-mailom na adresu reklamacie@mlsnelabky.sk .   
 
Pokiaľ tovar nemôžete z nejakého dôvodu prevziať, posnažíme sa s vami dohodnúť iným spôsobom. Ak si však ani potom tovar neprevezmete, zaväzujete sa, že súhlasíte s jeho prepadnutím v prospech našej spoločnosti a možnosťou ďalšieho predaja. Zároveň sa zaväzujete, že v plnej miere uhradíte náklady na uskladnenie a náklady neuskutočnenej dodávky z dôvodu prekážky jeho prevzatia na vašej strane.